اولین و بزرگترین کارخانه تولید کننده گهواره در ایران
سبد خرید خالی می باشد
مزایا و راهنمای خرید گهواره برقی
1199

مزایا و راهنمای خرید گهواره برقی

ویژگی های گهواره برقی

مزایای گهواره برقی چیست؟

انواع گهواره های برقی ؟

بهترین برند گهواره برقی؟

گهواره برقی های دارای موتور ژاپنی همراه با خدمات پس از فروش را از کجا می توان تهیه نمود؟

 

 

گهواره برقی به دلیل مزیت پیوستگی و یکنواختی تکان‌های آن  باعث شود خواب نوزاد به طور یکنواخت تنظیم شده و نوزاد به سرعت به خواب رود.

صدای یکنواخت موتور گهواره نیز به عنوان یک صدای سفید ، صدای داخل بدن مادر را برای نوزاد شبیه سازی کرده و به آرامش و خواب عمیق نوزاد کمک شایانی می نماید.

در این کلیپ این ویژه گی کاربردی معجزه آسای گهواره برقی در خواب کودکان مبتلا به کولیک و دل درد شدید را می توانید مشاهده بفرمایید

در اینجا نحوه به خواب رفتن هم زمان سه کوچلوی خوشگل به طور همزمان داخل گهواره چوبی نارسیس با موتور پر قدرت ژاپنی را می توانید مشاهده بفرمایید

 

بهترین نوع گهواره های برقی آن مدلهایی هستند که آرمیچر داخلی موتور از نوع آرمیچر گیربکس دار با چرخدنده فلزی بوده و روشن بودن مداوم گهواره ها هیچ آسیبی به چرخدنده ها نزده و باعث ایجاد خوردگی و سابیدگی و از کار افتادگی موتورها نگردد. متاسفانه بالای نود درصد گهواره برقی های بازار چرخدنده داخلی موتور پلاستیکی بوده و در صورت استفاده مداوم از گهواره فقط چندین ماه دوام می آورند.

نکته دیگر در خرید گهواره برقی قابلیت حرکت دادن با دست به هنگام خاموش بودن موتور گهواره می باشد. بیشتر گهواره های برقی زمانی که موتور آنها خاموش باشد با دست حرکت نداشته و نمی توان آنها را دستی استفاده کرد. به این مورد  قبل از خرید گهواره بایست دقت لازم را داشت. 

مهمترین مورد در خرید گهواره برقی داشتن خدمات پس از فروش است. حتما قبل از خرید از فروشنده در مورد خدمات پس از فروش محصول به صورت کامل کسب اطلاع نمایید چرا که به هر حال وسیله برقی حساسیت بالایی دارد و با توجه به قیمت بالای آن چنانچه فاقد خدمات پس از فروش تضمینی باشد عملا در صورت از کار افتادگی خریدار را دچار مشکل خواهد نمود و کودک نیز به حرکت یکنواخت گهواره برقی وابسته شده و در خیلی مواقع نیاز به تهیه مجدد این وسیله خواهد شد.

گروه تولیدی ایران گهواره با استفاده از موتورهای برقی با آرمیچر ژاپنی گیربکس دار و دارای چرخدنده فلزی ، گهواره برقی های متنوعی بر حسب نیاز مشتری تولید می کند و تا زمان استفاده خریدار خدمات پس از فروش نا محدود ارائه می دهد.

اشتراک

Print

آدرس کارخانه و نمایشگاه جهت خرید حضوری عمده و تکی

برای بازدید و خرید حضوری حتی جمعه‌ها و روزهای تعطیل می‌تونید به نمایشگاه (Show Room) کارخانه ایران‌گهواره واقع در پاکدشت تهران مراجعه نمایید.

فقط کافی است در مسیریاب های گوگل‌مپ، نشان و یا بلد کلمه ایران‌گهواره و یا کارخانه ایران‌گهواره رو جستجو کنید تا خیلی راحت آدرس ما رو بیابید و با هماهنگی قبلی تشریف بیارید.

تماس مستقیم با بخش فروش کارخانه:

02136049762

02191692071

09123461072

09124851584

09334440287

آدرس کارخانه و نمایشگاه جهت خرید حضوری عمده و تکی در لینک‌های زیر:

https://goo.gl/maps/k92hVy4urhNHEcpW7

در گوگل مپ:

https://nshn.ir/b0_bQ4BfWx0oIy

مسیریاب نشان:

https://balad.ir/p/PleWIyUDAi5gMD

مسیریاب بلد:

-

استاندارد کیفیت و مدیریت ایزو 9001 - 2015 از موسسه DIN آلمان

کارخانه ایران گهواره بزرگترین تولیدکننده تخت و گهواره‌های چوبی_ فلزی کودک، گهواره برقی، تخت، کمد، دراور، تاب، تخت و پارک، رگال، شلف، پلی‌جیم، نی نی لای لای، اکسسوری اتاق کودک، سرویس خواب نوزاد و اکسسوری تربیتی مونته‌سوری در ایران

از معدود برندهای تولیدکننده صنعت سیسمونی دارای استاندارد کیفیت ایزو 9001 از DIN آلمان

با مدیریت مهندس آرش اژدری

سفارش عمده و تکی به کارخانه و دریافت مشاوره؛ از طریق تلفن، واتس‌آپ، تلگرام، وب‌سایت ایران‌گهواره و پیج‌های اینستاگرام زیر:

02136049762

09123461072

09124851584

09334440287

instagram.com/irangahvare instagram.com/Karkhane_gahvare
t.me/irangahvare instagram.com/arash_azhdari_electronic


 

-

DNN