اولین و بزرگترین کارخانه تولید کننده گهواره در ایران
سبد خرید خالی می باشد

ابر برچسب ها

خرید سیسمونی
631

خرید سیسمونی

نکات مم در خرید سرویس خواب کودک؟

نکات مهم در خرید سیسمونی؟

نکات مهم خرید سرویس خواب کودک؟

قیمت و خرید سرویس خواب کودک؟

سفارش ست تخت کمد و دراور کودک از کارخانه به چه صورت امکان پذیر هست؟

خرید سیسمونی

یکی از چالش‌برانگیزترین و هیجان انگیز ترین خریدها برای هر پدر و مادری خرید سیسمونی برای نوزادشان هست به خصوص اگر برای اولین بار قرار باشد کودکی به جمع خانواده‌شان اضافه شود. یکی از بهترین و خاطره انگیزترین لحظه‌های هر مادری، روزهای خرید سیسمونی او برای نوزاد است که بطور معمول، بعد از معلوم شدن جنسیت نوزاد می‌باشد. قطعاً والدین می‌خواهند بهترین‌ها را به عنوان سیسمونی تهیه نمایید. اضافه شدن عضو جدید به خانواده نیازمند یکسری تغییرات است و مستلزم انجام کارهایی برای نوزادِ، ما به شما توصیه می‌کنیم قبل از بیرون رفتن از خانه برای خرید سیسمونی، لیستی از لوازم مورد نیاز کودک تهیه شود و سپس براساس اولویت‌ها و مقدار بودجه وسایل کودک خریداری شود. برای یک خرید سیسمونی خوب زوج بهتر است از دوستان و بزرگترها که تجربه داشتن فرزند و مسائل مربوط به آن را دارند، درباره اولویت‌های خرید سیسمونی راهنمایی گیرند. ولی امروزه والدین جوان در مواقعی تحت تأثیر هیجانات و زرق‌وبرق کالاها اقدام به خرید لوازمی می‌کنند، که نه‌تنها هیچ استفاده‌ای از آن نخواهند کرد حتی ممکن است فضایی از خانه را اشغال کند. اگر نمی‌خواهید جز این افراد باشید حتما این متن را تا انتها مطالعه بفرمایید.

اگر خرید سیسمونی نوزاد برنامه‌ریزی شده و طبق کاربرد و در عین حال زیبایی انتخاب شود، مطمئناً می‌توان یک خرید سیسمونی عالی داشت. هنگام خرید سیسمونی انتخاب رنگ‌های شاد برای فرزند دلبندتان، دنیای جدید او را زیباتر می‌کند و آرامش فضای اطراف او را بیشتر می‌نماید. در وهله اول بهتر است وسایل خرید سیسمونی نوزاد را براساس ضرورت، زمان استفاده برای کودک و همچنین میزان بودجه خانواده  اولویت‌بندی کنید. در نظر گرفتن نکات زیر می‌تواند این امر را برایتان راحت‌تر و البته شیرین‌تر نماید.

نکاتی که قبل از خرید سیسمونی باید به آن توجه کنیم

  1. توجه به گنجایش فضای خانه و این که آیا احتمال اسباب‌کشی از محل سکونت فعلی وجود دارد یا نه ؟ در واقع مستاجر یا صاحب خانه هستید؟
  2. توجه به جنسیت نوزاد، بنابراین بهترین زمان برای خرید وسایل نوزاد پس از تعیین جنسیت می‌باشد. در این صورت انتخاب رنگ و مدل سیسمونی و ست‌ کردن وسایل مختلف برای شما راحت‌تر و جذاب‌تر خواهد بود. چنانچه به هر دلیلی می‌بایست قبل از تعیین جنسیت نوزاد خریداری کنید، رنگ‌های خنثی را انتخاب کنید.
  3. توجه کردن به فصلی که فرزندتان در آن متولد می‌شود. در هنگام خرید به فصلی که نوزاد به دنیا می آید توجه کنید و متناسب با فصل تولد نوزادتان خرید کنید.
  4. توجه به خرید وسایل ایمنی حمل‌ و نقل نوزاد با توجه به شرایط و امکان استفاده از برخی وسایل مانند صندلی ماشین ، روروئک و کالسکه سعی کنیدخرید این وسایل را  در اولویت قرار دهید.
  5. توجه به خرید وسایل خواب نوزاد، خواب از مهم‌ترین نیازهای کودک برای سلامتی و رشد مناسب و کافی است. انتخاب درست محل خواب کودک، همیشه از مهم‌ترین دغدغه‌های والدین است، زیرا بر کیفیت خواب کودک تأثیر مستقیم دارد. نوزاد برای اینکه رشد خوبی داشته باشد، باید خواب خوب و راحتی داشته باشد. بنابراین توجه به خرید سرویس خواب از جمله تخت، گهواره و وسایل اتاق خواب نوزاد از درجه اهمیت بالایی برخوردار است.

سرویس و لوازم خواب

از ضروری‌ترین وسایل سیسمونی نوزاد وسایل خواب نوزاد است. سرویس خواب مناسب، یکی از این عوامل مؤثر در تأمین سلامت نوزاد است. فراهم‌ کردن شرایط آرامش جسمی نوزاد هنگام خواب، شیر دادن راحت و استراحت کردن بیشتر مادر را نیز در پی دارد. سرویس خواب نوزاد شامل تخت‌خواب مخصوص کودک، تشک و گهواره است. توجه کنید که نوزاد به سرعت رشد می‌کند، یک روز در محل خوابش غلت می‌زند و چند روز بعد به تنهایی از جای خود بلند می‌شود و در تخت خود می‌ایستد. با توجه به این‌که لوازم خواب کودک جز گران‌ترین بخش‌های سیسمونی هستند؛ بنابراین در انتخاب و خرید سرویس خواب باید به نکات مهمی که در ذیل آمده توجه ویژه داشته باشید:

  • بر اساس فضای منزل و اتاق‌ خواب نوزاد، تخت را تهیه کنید.
  • تخت‌خوابی را برای نوزاد تهیه کنید که نیازهای وی را در طولانی‌مدت مرتفع کند و حداقل تا 7 سالگی نیاز به تهیه تخت‌خواب جدید نداشته باشید.
  • داشتن یک نقطه امن برای بازی کردن بچه‌ها نه تنها به والدین آزادی عمل می‌دهد، بلکه برای رشد شخصیتی کودک نیز مفید است. بنابراین تختی را تهیه کنید که نرده‌های بلند داشته باشد و همچنین با قابلیت تنظیم ارتفاع کفی با افزایش سن کودک منعطف باشد. همچنین زمانی که کودکان در تخت‌های نرده‌دار در حال بازی هستن، والدین به دلیل آسودگی خیال بابت امن بودن مکان بازی کودک، کمتر در فرآیند بازی وی دخالت کرده و این امر اجازه می‌دهد که کودک حس استقلال بیشتری داشته و بتواند از طریق بازی به کشف دنیای خود و اطراف بپردازد.
  • چنان‌چه کودک بزرگتری دارید تخت‌های نرده‌دار مناسب‌ترین انتخاب برای جلوگیری از حوادث ناخواسته براساس بازی کودک بزرگتر در اطراف نوزاد تازه متولد شده است.
  • فاصله بین نرده‌های تخت را مناسب انتخاب کنید تا در اثر بازیگوشی، سر کودک در نرده‌ها گیر نکند.
  • رختخواب و تشک مناسب و اندازه تخت انتخاب کنید. نباید فاصله‌ای بین تخت و تشک باشد و کودک در فضای بین تشک و تخت بیافتد. همچنین از شلوغ کردن فضای تخت کودک بپرهیزید، هرچند در نظر گرفتن تشک‌ها و یا گاردهای غلت‌گیر برای نوزادان یکی از مهم‌ترین مسائل است که حتما مورد توجه قرار دهید. پتو، ملحفه و رویه تشک و بالش باید نرم و ضد حساسیت باشد تا به پوست لطیف نوزاد آسیبی وارد نکند. بهترین جنس برای این وسایل که جنس نخی و کتان است. جدا از انتخاب جنس پلاستیک و بی‌کیفیت که موجب حساسیت پوستی می‌شوند، بپرهیزید.

دراور و کمد

شما برای نگهداری لباس، پوشک، اسباب بازی، بطری‌های شیر و سایر ملزومات کودک به جای مناسب نیاز خواهید داشت که می‌تواند کشوهای درآور و کمد اتاق خود کودک باشد. دراور و کمد وسیله‌های متشکل از چندین کشو، طبقه و رگال هستند که در واقع کار جداسازی لوازم کودک و لباس‌های وی را راحت‌تر می‌کنند. برای انتخاب کمد و دراور اتاق کودک باید مدلی را در نظر بگیرید که همزمان با رشد او کارایی داشته باشد و بتوانید در طولانی‌مدت نیز از آن استفاده کنید. کمد و دراور نوزاد در کنار سایر لوازم اتاق خوابش، یکی از اصلی‌ترین اجزای چیدمان و دکوراسیون می‌باشد. کمد و دراور کودک وسیله­ای هستند که بدون آن‌ها نمی‌توانید اتاق کودک ایده‌الی داشته باشید. از سوی دیگر، خرید و تهیه با دقت این وسایل که دوام داشته‌ باشند و همچنین فضای مناسبی را در اختیار شما قرار دهند، هم باعث می شود که اتاق نوزاد شما تمیز و مرتب شود و هم دکوراسیون اتاق را شیک‌تر نشان می‌دهد. پیشنهاد ما به شما خرید این محصولات به صورت یک پکیج تخت، کمد و دراور است که همخوانی بین این ست­ها توسط تولیدکننده و طراح در نظر گرفته شده باشد. برای انتخاب مناسب دراور اتاق کودک اینجا کلیک کنید.

برای خرید از قطب تولید و فروش سیسمونی به صورت مستقیم از کارخانه، سایت ایران گهواره مراجعه کنید و  با خرید سیسمونی با کیفیت راحتی و آرامش را برای خود و فرزند دلبندتان فراهم کنید.

اشتراک

Print

آدرس کارخانه و نمایشگاه جهت خرید حضوری عمده و تکی

برای بازدید و خرید حضوری حتی جمعه‌ها و روزهای تعطیل می‌تونید به نمایشگاه (Show Room) کارخانه ایران‌گهواره واقع در پاکدشت تهران مراجعه نمایید.

فقط کافی است در مسیریاب های گوگل‌مپ، نشان و یا بلد کلمه ایران‌گهواره و یا کارخانه ایران‌گهواره رو جستجو کنید تا خیلی راحت آدرس ما رو بیابید و با هماهنگی قبلی تشریف بیارید.

تماس مستقیم با بخش فروش کارخانه:

02136049762

02191692071

09123461072

09124851584

09334440287

آدرس کارخانه و نمایشگاه جهت خرید حضوری عمده و تکی در لینک‌های زیر:

https://goo.gl/maps/k92hVy4urhNHEcpW7

در گوگل مپ:

https://nshn.ir/b0_bQ4BfWx0oIy

مسیریاب نشان:

https://balad.ir/p/PleWIyUDAi5gMD

مسیریاب بلد:

-

استاندارد کیفیت و مدیریت ایزو 9001 - 2015 از موسسه DIN آلمان

کارخانه ایران گهواره بزرگترین تولیدکننده تخت و گهواره‌های چوبی_ فلزی کودک، گهواره برقی، تخت، کمد، دراور، تاب، تخت و پارک، رگال، شلف، پلی‌جیم، نی نی لای لای، اکسسوری اتاق کودک، سرویس خواب نوزاد و اکسسوری تربیتی مونته‌سوری در ایران

از معدود برندهای تولیدکننده صنعت سیسمونی دارای استاندارد کیفیت ایزو 9001 از DIN آلمان

با مدیریت مهندس آرش اژدری

سفارش عمده و تکی به کارخانه و دریافت مشاوره؛ از طریق تلفن، واتس‌آپ، تلگرام، وب‌سایت ایران‌گهواره و پیج‌های اینستاگرام زیر:

02136049762

09123461072

09124851584

09334440287

instagram.com/irangahvare instagram.com/Karkhane_gahvare
t.me/irangahvare instagram.com/arash_azhdari_electronic


 

-

DNN