اولین و بزرگترین کارخانه تولید کننده گهواره در ایران
سبد خرید خالی می باشد
نکات مهم در خرید دراور کودک؟
689

نکات مهم در خرید دراور کودک؟

ابعاد دراور کودک؟ قیمت دراور کودک؟ عکس دراور کودک؟ دراور ارزان در تهران؟ بهترین برندهای دراور کودک؟

نکات مهم در خرید دراور اتاق کودک ؟؟؟

دراور مخصوص کودکان چه نوع دراورهایی هستند و چه ویژگی هایی دارند؟!

ابعاد دراور کودک چه ابعادی باید باشد؟

رنگ دراور کودک از چه جنسی باید باشد که برای کودک مناسب باشد؟

سبک طراحی دراورهای مدرن اتاق کودک به چه صورت هست؟

پایه دراور کودک از چه نوعی معمولا از چه نوعی بوده و جنس دراور کودک با کیفیت از چه متریالی ساخته می شود؟

قیمت دراور کودک در چه حدودی می باشد؟

دستگیره دراور چه مدلهایی دارد و با دوام ترین دستگیره دراور کودک کدام مدل است؟

عکس دراور های ایکیای اتاق کودک؟

دراور ارزان در تهران را از کجا بدون واسطه تهیه کنیم؟ 

در خرید دراور کودک باکیفیت و زیبا همانند خرید تخت و گهواره نوزاد باید موارد مهمی در نظر گرفته شود. برای انتخاب کمد و دراور اتاق کودک و نوجوان باید مدلی را در نظر بگیرید که همزمان با رشد او کارایی داشته باشد. این وسایل موجب می‌شوند که ضمن شیک‌تر به نظر رسیدن دکوراسیون اتاق، محیط آن مکان مرتب‌تر و تمیزتر دیده شود. پیشنهاد ما به شما خرید این محصولات به صورت یک پکیج است که همخوانی بین این ست­ها توسط تولید کننده و طراح در نظر گرفته شده باشد. بنابراین سعی کنید که دراوری را برای سیسمونی نوزاد خود تهیه کنید که ست شده با دیگر لوازم اتاق نوزاد مانند تخت، گهواره و ... باشد.

دراور وسیله‌ای متشکل از چندین کشو است. این کشوها در واقع کار جدا سازی اجناس و کالاها را در جایگاه‌شان راحت‌تر می‌کنند. شما برای نگهداری لباس، پوشک، اسباب بازی، بطری‌های شیر و سایر ملزومات کودک به جای مناسب نیاز خواهید داشت که می‌تواند کشوهای درآور اتاق خود کودک باشد. دراور لباس نوزاد در کنار سایر لوازم اتاق خوابش، یکی از اصلی ترین اجزای چیدمان و دکوراسیون می‌باشد. دراور کودک وسیله­ای است که بدون آن نمی‌توانید اتاق کودک ایده‌الی داشته باشید. خرید و تهیه ی دراوری با دوام و بزرگ، هم باعث می شود که اتاق نوزاد شما تمیز و مرتب شود و هم دکوراسیون اتاق را شیک تر نشان می‌دهد

در هنگام خرید دراور کودک باید به این نکته توجه داشته باشید که مواد استفاده شده برای رنگ‌آمیزی آن باعث بروز حساسیت یا سایر بیماری‌های پوستی در کودکان نشود. در حال حاضر باکیفیت‌ترین رنگ برای محصولات ام دی اف رنگ پلی اورتان است که در محصولات ایران گهواره نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. بهتر است که برای نوزاد خود از رنگ های روشن و دلباز استفاده نمایید. رنگ هایی که آرامش را برای برای فرزندتان در پی داشته باشند و در عین حال زیبا نیز باشند. رنگ های سفید، کرم، بژ  صورتی کمرنگ، آبی کم رنگ، سبز، فیلی و... رنگ های بسیار مناسب برای دراور اتاق نوزاد هستند. اما در کل در انتخاب رنگ دراور نوزاد، بهتر است که به هارمونی رنگ ها بین سایر لوازم اتاق، از جمله تخت و گهواره  دقت کنید، تا فضای زیبا در اتاق نوزاد خود به وجود بیاورید.

  • طراحی: ممکن است به دنبال کمد و مدل دراور برای اتاق کودک خود باشید که مناسب برای دوران نوزادی آنها باشد. اما از آنجا که نوزادان به سرعت رشد می کنند بهتر است دراوری انتخاب کنید که همزمان با رشد کودکتان کارایی داشته باشد. علاوه بر این در صورتی که هدف شما از خرید چنین دراوری طراحی دکوراسیون داخلی اتاق کودک است، باید به ویژگی‌های ظاهری آن‌ها توجه بیشتری کنید.

  •  

  • یکی دیگر از مهم‌ترین فاکتورهایی که در هنگام انتخاب دراور کودک باید به آن توجه کنید، ابعاد و اندازه دراور است. ابعاد مناسب چنین وسایلی علاوه بر اینکه باعث زیبایی بیشتر آن‌ها می‌شود، بر زیبایی دکوراسیون اتاق نیز تاثیر دارد. یکی دیگر از نکات قابل توجه برای خرید دراور کودک ابعاد اتاق است. شما باید پیش از اقدام به خرید چنین وسایلی جای مناسب قرار دادن آن در اتاق را مشخص کنید؛ سایز دراور همچنین میزان فضای ارائه شده برای قرار دادن لباس و سایر وسایل را نیز تعیین می‌کند.

  • پیش از خرید دراور کودک و همچنین کمد لباس او باید به وزن آن‌ها نیز دقت کنید. دراوری با وزن بسیار زیاد ممکن است که به موکت یا سرامیک زیرین آن فشار بیش از حد وارد کند؛ همچنین اگر این لوازم نظم‌دهنده اتاق بیش از اندازه سبک باشند، احتمال سقوط دراور یا کمد در اثر برخورد بچه یا اسباب‌بازی‌های او با آن‌ها وجود دارد. بنابراین سبک بودن یک محصول همیشه به عنوان نقطه مثبت به حساب نمی‌آید. بنابراین این وسایل باید وزن مناسب داشته باشند.

  • درب کشوها آرام بند داشته باشند: کودکان دوست دارند که درهای کشوها را محکم ببندند. در این مدل از کشوها مکانیزمی بکار رفته است که کشها با صدایی آرام نه بلند بسته می شوند.

  • در زمان بررسی باید از کیفیت ساخت قطعات استفاده شده در داور اطمینان حاصل کنید؛ وجود سیستم نگه دارنده و ایمن کشوها در دراورها، الزامی برای اطمینان از ایمنی کودکان است. دانستن اینکه کودک شما نتواند به راحتی یک کشو چوبی پر از وسیله را بالا سر خود بیرون بکشد خیالتان را آسوده خواهد کرد. بنابراین بررسی کیفیت قطعات و طراحی ایمن بخش‌های مختلف کمد و دراور بسیار مهم است؛ دستگیره‌های این محصولات نیز نباید لبه‌های تیز داشته باشند. همچنین ساختار این قطعات باید به گونه‌ای باشد که با یک فشار ساده کنده نشوند؛ ریل کشوهای دراور نیز باید استحکام زیادی داشته و در طولانی مدت از کار نیفتد.

  • ابزار ضد انعطلاف‌پذیری: کودکان معمولا از کشوهای دراور به عنوان پله استفاده می کنند که معمولا اینکار باعث کج شدن یا یک ور شدن کشوها می‌شود. از این رو بکارگیری ابزار ضد انعطلاف پذیری برای ایمن کردن دراور شما پس از نصب بسیار مهم است.

  • قیمت مناسب: خرید این محصول از تولیدکننده علاوه بر این که یک محصول با کیفیتی خریداری می‌کنید، می­بایست دارای یک قیمت منصفانه و مقرون به صرفه نیز است.

کمد و دراور اتاق نوزاد ایران گهواره با بهترین کیفیت و براساس ترند پیج های اسپانیایی و روسی

🪵جنس ام دی اف تایلندی واناچای و پایه و دستگیره ها چوب راش سوپر گرجستان و رومانی همراه با رنگ پلی اورتان
یراق آلات درجه یک ، تمام درب کمدها و درب کشو ها داری هم ریل آرام بند و هم لولای آرام بند به صورت دبل دوجهته و همزمان برای کیفیت متفاوت.

بسیار زیبا و با کیفیت و جادار، مناسب اتاق کودک ،برای نظم دهی به وسایل و لباس ها و ایجاد دکوراسیون مدرن و کلاسیک.

برای دیدن محصولات و انتخاب سرویس سیسمونی کوچولوهاتون به کارخونه ایران گهواره تشریف بیارید و از نزدیک محصولات رو ببینید و انتخاب کنید

انواع دراورهای ما رو در این قسمت مشاهده بفرمایید:

انواع دراورهای تولید شده در کارخانه ایران گهواره

کیفیت رنگ پلی یورتان دراورهای ایران گهواره

کیفیت برتر یراق های ریلی دارای آرام بند سه زمانه و دو جهته در دراورهای ایران گهواره

فیلم رضایت مشتری بابت خرید ست کامل سرویس خواب کودک ایران گهواره

 

بسیار زیبا و جادار، مناسب اتاق کودک همراه با تضمین کیفیت

کافیست در مسیریاب های بلد، نشان و گوگل مپ عبارت &کارخانه ایران گهواره& رو سرچ کنید.

برای دیدن قیمت ها میتونید به سایتمون مراجعه کنید
«یادتون باشه، سایت نماد الکترونیک داره و به راحتی میتونید سفارشتون رو ثبت کنید👌👌»

 

دراور 3 کشو طرح ایکیا

 

 

 

 

 

 

 

 

دراور 8 کشو طرح ایکیا

 

 

 

 

 

 

 

دراور 6 کشو طرح ایکیا

 

اشتراک

Print

آدرس کارخانه و نمایشگاه جهت خرید حضوری عمده و تکی

برای بازدید و خرید حضوری حتی جمعه‌ها و روزهای تعطیل می‌تونید به نمایشگاه (Show Room) کارخانه ایران‌گهواره واقع در پاکدشت تهران مراجعه نمایید.

فقط کافی است در مسیریاب های گوگل‌مپ، نشان و یا بلد کلمه ایران‌گهواره و یا کارخانه ایران‌گهواره رو جستجو کنید تا خیلی راحت آدرس ما رو بیابید و با هماهنگی قبلی تشریف بیارید.

تماس مستقیم با بخش فروش کارخانه:

02136049762

02191692071

09123461072

09124851584

09334440287

آدرس کارخانه و نمایشگاه جهت خرید حضوری عمده و تکی در لینک‌های زیر:

https://goo.gl/maps/k92hVy4urhNHEcpW7

در گوگل مپ:

https://nshn.ir/b0_bQ4BfWx0oIy

مسیریاب نشان:

https://balad.ir/p/PleWIyUDAi5gMD

مسیریاب بلد:

-

استاندارد کیفیت و مدیریت ایزو 9001 - 2015 از موسسه DIN آلمان

کارخانه ایران گهواره بزرگترین تولیدکننده تخت و گهواره‌های چوبی_ فلزی کودک، گهواره برقی، تخت، کمد، دراور، تاب، تخت و پارک، رگال، شلف، پلی‌جیم، نی نی لای لای، اکسسوری اتاق کودک، سرویس خواب نوزاد و اکسسوری تربیتی مونته‌سوری در ایران

از معدود برندهای تولیدکننده صنعت سیسمونی دارای استاندارد کیفیت ایزو 9001 از DIN آلمان

با مدیریت مهندس آرش اژدری

سفارش عمده و تکی به کارخانه و دریافت مشاوره؛ از طریق تلفن، واتس‌آپ، تلگرام، وب‌سایت ایران‌گهواره و پیج‌های اینستاگرام زیر:

02136049762

09123461072

09124851584

09334440287

instagram.com/irangahvare instagram.com/Karkhane_gahvare
t.me/irangahvare instagram.com/arash_azhdari_electronic


 

-

DNN