اولین و بزرگترین کارخانه تولید کننده گهواره در ایران
سبد خرید خالی می باشد
کارخانه ایران‌گهواره
650

کارخانه ایران‌گهواره

خرید سیسمونی از کارخانه

خرید حضوری و مستقیم از کارخانه ایران گهواره به چه صورتی امکان پذیر هست؟

بزرگترین تولید کننده سیسمونی کجاست؟

خرید سیسمونی از کارخانه ؟

بزرگترین مرکز خرید گهواره نوزاد در تهران؟

تولیدی تخت کنار مادر؟

تولیدی گهواره چوبی؟

درخواست مراکز پخش و فروشگاه های سیسمونی جهت خرید عمده محصولات و دریافت نمایندگی به چه صورتی می باشد؟

کارخانه ایران‌گهواره اولین و بزرگترین تولیدکننده گهواره و گهواره‌های برقی در ایران، تولیدکننده تخت، کمد، دراور، سرویس چوب و تولید کننده اکسسوری اتاق کودک قابل استفاده در روش تربیتی مونته سوری می‌باشد.

مجموعه تولیدی کارخانه ایران‌گهواره با تولید گهواره‌های فلزی و گهواره‌های برقی برای آسایش مادران این سرزمین شروع به فعالیت نمود. با توجه به افزایش مشکلات خواب کودکان مانند کولیک و رفلاکس و بیقراری‌های زیاد، توانستیم با تولید گهواره‌های برقی کمک شایانی به خواب کودکان نماییم. از سال 1400 با گسترش تولید این مجموعه خط تولید تخت و گهواره‌های چوبی کنار مادر که قابلیت برقی شدن نیز دارند به مجموعه اضافه شد. همچنین در سال 1401 بخش کمد و دراور و سرویس های چوب با کیفیتی بسیار بالا و لوکس با خط تولید پیشرفته و مکانیزه به صورت عمده و تکی راه اندازی گردیده . لازم به ذکر است که این مجموعه از سال 1396 با دریافت نماد استاندارد ایزو از موسسه DIN آلمان محصولاتی با استاندارد مناسب و قابل قبول را به بازار عرضه نموده است.

این مجموعه علاوه بر ارتباط و ارسال محصولات به فروشگاه‌ها و مراکز پخش سیسمونی در سراسر کشور، با هدف ارتباط مستقیم با مصرف‌کنندگان از سال 1397 فروش به صورت مستقیم و بی‌واسطه محصولات خود را آغاز نمود. در ابتدا با استفاده از شبکه‌های اجتماعی این ارتباط شکل گرفت و گسترش یافت. در حال حاضر این برند معتبر تمام اقلام بزرگ سیسمونی شامل تخت، گهواره، کمد، درواور و اکسوری‌های اتاق کودک را تولید نموده و برای کاهش قیمت نهایی برای مصرف‌کننده به صورت مستقیم در اختیار مصرف‌کننده نهایی قرار می‌دهد. از جمله اقدامات صورت گرفته که بسیار مورد استقبال همشهریان تهرانی و حتی شهرستان‌های نزدیک به تهران قرار گرفت، افتتاح محلی برای بازدید محصولات در مجاورت کارخانه بوده است. برای مراجعه به کارخانه و بازدید از محصولات با ما در ارتباط باشید.

 همچنین با توجه به قرارداد بین مجموعه کارخانه ایران گهواره و شرکت تیپاکس از سال 1397، پرداخت و تسویه هنگام تحویل محصول در تمام شهرستان‌های سراسر کشور امکان‌پذیر گردید. به این ترتیب، تمام محصولات ایران گهواره را می‌توانید در سراسر کشور به هنگام تحویل پرداخت نمایید. تیپاکس یک سرویس پستی برای حمل و نقل و ارسال کالا و محصولات مختلف در سراسر کشور به حساب می‌آید که این امکان را دارد تا با به کارگیری افراد متخصص و ماهر مرسولات پستی دریافت شده در سراسر کشور و در کمترین زمان ممکن به دست گیرنده در اقصاء نقاط کشور عزیزمان ایران برساند.

علاوه بر موارد ذکر شده، در خرید سیسمونی یکی از مواردی که مورد توجه پدران و مادران است، خدمات پس از فروش محصولی است که تهیه نموده‌اند. قاعدتا خرید مستقیم از کارخانه شامل ضمات و خدمات پس از فروش بدنه و قطعات محصولات می‌باشد.کلیه قطعات چوبی، فلزی و پلاستیکی محصولات در داخل کارخانه تولید شده و یدکی آن ها همیشه موجود می‌باشد. در صورتی که احیانا قطعه‌ای از محصولات شما دچار مشکل شد، از طریق ارتباط با کارشناسان ما می‌توانید این مشکل را حل نمایید.

از سویی دیگر سایت اینترنتی ایران گهواره با آدرس (www.irangahvare.com) از سال 98 شروع به فعالیت نموده است. که در حال حاضر با تهیه نماد اعتماد الکترونیک و اتصال به درگاه پرداخت به راحتی می‌توانند از کارخانه با منصفانه‌ترین قیمت سفارش خود را ثبت و تهیه نمایند. از آن‌جا که ارتباط با مصرف‌کننده نهایی از مهم‌ترین اهداف این مجموعه است؛ امکان پاسخ‌دهی سریع از طریق سفارش در واتس‌اپ، تلگرام، اینستاگرام و یا پیام‌رسان‌های داخلی روبیکا، ایتا، بله، سروش و یا مراجعه حضوری به نمایشگاه کارخانه ایران گهواره و همجنین ثبت سفارش تلفنی و یا ثبت سفارش در همین وب سایت ایران گهواره برای شما فراهم شده است.

جهت دریافت مشاوره کارشناسان فروش مجموعه ایران گهواره به شماره‌های در ارتباط باشید.

☎️📞📱(شماره تماس‌های کارخانه ایران گهواره)

۰۲۱۳۶۰۴۹۷۶۲    ۰۹۱۲۳۴۶۱۰۷۲    ۰۹۱۲۴۸۵۱۵۸۴    ۰۹۳۳۴۴۴۰۲۸۷

اشتراک

Print

آدرس کارخانه و نمایشگاه جهت خرید حضوری عمده و تکی

برای بازدید و خرید حضوری حتی جمعه‌ها و روزهای تعطیل می‌تونید به نمایشگاه (Show Room) کارخانه ایران‌گهواره واقع در پاکدشت تهران مراجعه نمایید.

فقط کافی است در مسیریاب های گوگل‌مپ، نشان و یا بلد کلمه ایران‌گهواره و یا کارخانه ایران‌گهواره رو جستجو کنید تا خیلی راحت آدرس ما رو بیابید و با هماهنگی قبلی تشریف بیارید.

تماس مستقیم با بخش فروش کارخانه:

02136049762

02191692071

09123461072

09124851584

09334440287

آدرس کارخانه و نمایشگاه جهت خرید حضوری عمده و تکی در لینک‌های زیر:

https://goo.gl/maps/k92hVy4urhNHEcpW7

در گوگل مپ:

https://nshn.ir/b0_bQ4BfWx0oIy

مسیریاب نشان:

https://balad.ir/p/PleWIyUDAi5gMD

مسیریاب بلد:

-

استاندارد کیفیت و مدیریت ایزو 9001 - 2015 از موسسه DIN آلمان

کارخانه ایران گهواره بزرگترین تولیدکننده تخت و گهواره‌های چوبی_ فلزی کودک، گهواره برقی، تخت، کمد، دراور، تاب، تخت و پارک، رگال، شلف، پلی‌جیم، نی نی لای لای، اکسسوری اتاق کودک، سرویس خواب نوزاد و اکسسوری تربیتی مونته‌سوری در ایران

از معدود برندهای تولیدکننده صنعت سیسمونی دارای استاندارد کیفیت ایزو 9001 از DIN آلمان

با مدیریت مهندس آرش اژدری

سفارش عمده و تکی به کارخانه و دریافت مشاوره؛ از طریق تلفن، واتس‌آپ، تلگرام، وب‌سایت ایران‌گهواره و پیج‌های اینستاگرام زیر:

02136049762

09123461072

09124851584

09334440287

instagram.com/irangahvare instagram.com/Karkhane_gahvare
t.me/irangahvare instagram.com/arash_azhdari_electronic


 

-

DNN