اولین و بزرگترین کارخانه تولید کننده گهواره در ایران
سبد خرید خالی می باشد
معرفی گهواره ارزان و اقتصادی با کاربردهای فراتر از انتظار
55

معرفی گهواره ارزان و اقتصادی با کاربردهای فراتر از انتظار

گهواره عروسکی سانیکو با مدل های گهواره فیلی و گهواره خرسی

معرفی گهواره نوزاد ارزان

ویژگی های گهواره با دامنه تاب مناسب و حرکت ننو مانند مشابه حرکت بر روی پای مادر

گهواره عروسکی ، گهواره فیلی ، گهواره خرسی ، گهواره کیتی ، گهواره جوجه اردک ، گهواره طرح سگ ، گهواره میمون

عکس گهواره عروسکی سانیکو

قیمت گهواره سانیکو مستقیم از کارخانه

گهواره برقی سانیکو را از کجا می توان تهیه نمود

همان‌طور که میدانید گهواره با حرکت نوسانی که دارد به نوزاد جهت خواب راحت کمک می‌کند. گاها این عادت به تکان‌خوردن به‌هنگام خواب برای کودک تا حدود 24 ماهگی نیز ادامه می‌یابد. بسیاری از نوزادان بلافاصله پس از زایمان در گهواره گذاشته می‌شود. برخی والدین گهواره اضافه‌ای نیز در اتاق خواب خود به عنوان تخت و گهواره کنار مادر دارند.  همچنین، با توجه به زندگی‌های مدرن امروزه امکان تکان دادن کودک بر روی پا و یا در آغوش امکان‌پذیر نیست و استفاده از یک گهواره از ملزومات نگه‌داری از نوزادان است. از سوی دیگر تصور کنید تکان خوردن گهواره توسط برق با توجه به نوسان یکنواختی که تولید می‌شود می‌‌تواند چه کمک بزرگی برای آرامش مادر و کودک باشد. در واقع پس از دوران طاقت‌فرسای بارداری و همچنین مرحله سخت زایمان، گهواره برقی مانند کمک پرستاری به خانواد این اطمینان را می‌دهد که کودک برای ساعاتی به راحتی می‌خوابد و در این راستا مادر می‌تواند به راحتی استراحت کند تا قوای از دست داده خود را بازیابد.

گروه صنعتی ایران گهواره بزرگترین تولید کنند گهواره برقی در ایران به مادران گرامی این اطمینان را می‌دهد که دوران پس از زایمان را برایشان لذت بخش می‌کند و با وجود مرحله سخت زایمان، می‌توانند به راحتی استراحت کرده و از بغل کردن نوزاد خود لذت ببرند

از نمونه گهواره‌های تولیدی این مجموعه تخت و گهواره طرح عروسکی سانیکو است. تخت و گهواره کودک سانیکو با طرح فیل و خرس در رنگ‌های اسپرت، دخترانه و پسرانه؛ یک گهواره مناسب برای کودک شما می‌باشد. جنس بدنه این گهواره از فلز بسیار سبک ساخته شده و پارچه آن از پارچه‌ای مرغوب و ضد حسایت برای نوزاد است.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این گهواره تور پشه‌بند آن است که توری آن بروی بدنه گهواره نصب می‌شود تا کودک شما از گزند حشرات در امان باشد.

تخت و گهواره سانیکو به دلیل سبکی و دارای چرخ بودن انتخاب برخی از مادران برای نوزادان خویش است، تا بتوانند در منزل به راحتی گهواره را جا‌به جا نموده و در هنگام کار در منزل نیز به نوزاد خود نزدیک باشند.

علاوه بر این، گهواره فیلی و خرس سانیکو دارای سبد حمل نوزاد است. سبد قرار گیری نوزاد طوری طراحی شده است که با داشتن دو دسته، می‌توان آنرا از اسکلت گهواره جدا کرد و به طور مجزا به عنوان سبد حمل نوزاد استفاده کرد. این سبد قابل جمع شدن بوده، برای باز کردن آن کفی چوبی را داخل سبد گذاشته و اهرم‌های فلزی را به سمت پایین کشیده و چفت‌های اهرم را قفل کنید تا سبد به حالت ایستاده قرار گیرد.

توجه کنید که پارچه و توری تخت و گهواره کودک سانیکو به سادگی قابل جدا شدن و شست‌وشو است. این گهواره با گیره ای که بر روی بدنه قرار داده شده است قابل ثابت شدن بوده و در صورتی که نیاز به تکان خوردن گهواره ندارید می‌توانید از طریق این قفل گهواره را ثابت نمایید.

در قسمت پایین این گهواره فضایی برای نگهداری اسباب بازی‌ها و عروسک‌های نوزاد قرار تعبیه شده است.

نصب این گهواره بسیار ساده است و در بخش خدمات پس از فروش سایت می‌توانید فیلم راهنمای نصب را ببینید. اگر می‌خواهید آنرا در گوشه ای برای فرزند بعدی خود نگه دارید، این گهواره به راحتی جمع شده و می توانید در انباری خود نگه دارید. همچنین، برای سفرهای احتمالی نیز می توانید آنرا جمع کرده و در صندوق خودروی شما قرار می گیرد و شما می‌توانید به‌راحتی آن را برای سفرها یا تعطیلات همراه‌ خود داشته باشید.

 

چنان‌چه جز والدینی هستید که به راحتی و امنیت نوزاد خود اهمیت می دهید و از سوی دیگر به دنبال یک گهواره فانتزی برای کودک خود هستید که تا 24 ماهگی قابل استفاده باشد و همچنین قیمت مناسبی داشته، ما به شما گهواره عروسکی سانیکو را پیشنهاد می‌دهیم. این گهواره با طراحی مناسب و قابلیت حمل آسان، انتخاب مناسبی برای اتاق خواب کودک و به عنوان تخت کنار مادر است. همچنین اسکلت مقاوم و سبد مدل عروسکی، به نوزاد شما حس راحتی می‌دهد. قابل ذکر است که این گهواره نیز به صورت برقی قابل استفاده است و بخش برقی این گهواره منحصراً توسط سایت ایران‌گهواره ارائه می‌شود.

در آخر باید ذکر شود که با توجه به این‌که این محصول توسط این شرکت تولید می‌شود، کلیه قطعات این محصول قابل تامین است.

این مدل گهواره عروسکی سانیکو را به صورت برقی با موتور پر قدرت ژاپنی نیز می توان تهیه کرد. برای خرید گهواره عروسکی غیر برقی به این قسمت و برای خرید گهواره عروسکی برقی به اینجا مراجعه بفرمایید.

 

اشتراک

Print

آدرس کارخانه و نمایشگاه جهت خرید حضوری عمده و تکی

برای بازدید و خرید حضوری حتی جمعه‌ها و روزهای تعطیل می‌تونید به نمایشگاه (Show Room) کارخانه ایران‌گهواره واقع در پاکدشت تهران مراجعه نمایید.

فقط کافی است در مسیریاب های گوگل‌مپ، نشان و یا بلد کلمه ایران‌گهواره و یا کارخانه ایران‌گهواره رو جستجو کنید تا خیلی راحت آدرس ما رو بیابید و با هماهنگی قبلی تشریف بیارید.

تماس مستقیم با بخش فروش کارخانه:

02136049762

02191692071

09123461072

09124851584

09334440287

آدرس کارخانه و نمایشگاه جهت خرید حضوری عمده و تکی در لینک‌های زیر:

https://goo.gl/maps/k92hVy4urhNHEcpW7

در گوگل مپ:

https://nshn.ir/b0_bQ4BfWx0oIy

مسیریاب نشان:

https://balad.ir/p/PleWIyUDAi5gMD

مسیریاب بلد:

-

استاندارد کیفیت و مدیریت ایزو 9001 - 2015 از موسسه DIN آلمان

کارخانه ایران گهواره بزرگترین تولیدکننده تخت و گهواره‌های چوبی_ فلزی کودک، گهواره برقی، تخت، کمد، دراور، تاب، تخت و پارک، رگال، شلف، پلی‌جیم، نی نی لای لای، اکسسوری اتاق کودک، سرویس خواب نوزاد و اکسسوری تربیتی مونته‌سوری در ایران

از معدود برندهای تولیدکننده صنعت سیسمونی دارای استاندارد کیفیت ایزو 9001 از DIN آلمان

با مدیریت مهندس آرش اژدری

سفارش عمده و تکی به کارخانه و دریافت مشاوره؛ از طریق تلفن، واتس‌آپ، تلگرام، وب‌سایت ایران‌گهواره و پیج‌های اینستاگرام زیر:

02136049762

09123461072

09124851584

09334440287

instagram.com/irangahvare instagram.com/Karkhane_gahvare
t.me/irangahvare instagram.com/arash_azhdari_electronic


 

-

DNN